فروشگاه اینترنتی

برترین فروشگاه دیجیتال
برای دریافت جدیدترین روشهای کسب درآمد اینترنتی ایمیل خودرا برای ما در بخش درخواست های شما ارسال کنید

صفحه آرایی

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۴۴ ب.ظ
صفحه آرایی

صفحه آرایی

فرمت:word
تعداد صفحات:75
مقدمه
  هدف از صفحه آرایی ایجاد انگیزه بیشتر برای خواندن، راحتی در خواندن و ایجاد زیبایی با به کارگیری عناصر بصری معقول است. صفحه آرایی خوب و مناسب باید رغبت خواننده و مخاطب را افزایش دهد. یک صفحه آرایی خوب می تواند کمک موثری در توسعه و رشد فرهنگ داشته باشد و ذائقه بصری خوانندگان را اصلاح و یا تقویت کند. در آرایش صفحات کتابها ، روزنامه ها و مجلات چون صفحات پی درپی هستند باید به مجموعه صفحات فکر کرد تا هماهنگ باشند. 
 صفحات هر کتاب بایستی به تناسب قطع، موضوع، و مخاطب، دارای چهارچوب و کرسی بندی مناسبی باشد. آرایش هر صفحه نیز براساس این شبکه بندی انجام می شود و برای داشتن یک شبکه بندی مناسب ضرورت دارد که فضای صفحه دارای تناسبی موزون و چشم نواز باشد. ابعاد صفحات  کتابهای موجود عموماً مطابق اندازه های طلایی و یا بسیار نزدیک به آن است. 
نکات حائز اهمیت در صفحه آرایی: ۱ - انتخاب مناسب نوع خط ۲- متناسب بودن فواصل سطرها ۳- در نظر گرفتن فضاهای پر و خالی بین کلمات  ۴- تناسب رنگ مرکب ۵- انتخاب نوع کاغذ می باشند.

دانلود فایل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۳
amin sistani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی